Morgen is het zover! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Fiona Heeman - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Fiona Heeman - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Fiona

16 Augustus 2012 | Nederland, Biddinghuizen

Lieve mensen,
Hier het eerste bericht op mijn profiel over mijn reis naar de Verenigde Staten. Zoals de meeste van jullie al weten vertrek ik morgen, vrijdag 17 Augustus om 10:50 vanaf Schiphol, op naar Amerika! Om precies te zijn naar de relatief kleine plaats Flagstaff in Arizona. Ik zal daar mijn minor gaan volgen aan Northern Arizona University en ik blijf daar tot 27 december, dus ruim 4 maanden. Het semester loopt tot 14 december en daarna heb ik nog twee weken die ik geheel zelf kan invullen.

Maar eerst staat me vrijdag een lange reis te wachten waarbij ik twee keer moet overstappen. De eerste keer in Philadelphia, daarna in Phoenix en als het goed is kom ik na ruim 17uur reizen rond half 9 ’s avonds (5:30 NL tijd) aan in Flagstaff.
Zondag de 19e kan ik pas mijn kamer betrekken op de campus waar zo’n 6,500 studenten zitten. Ik zal daar, typisch Amerikaans, een roommate hebben (Japans meisje van 21) en kennis maken met het echte Amerikaanse studentenleven. De anderhalve dag die ik moet overbruggen kan ik bij de opa en oma van een vriend logeren in Flagstaff en er zijn genoeg mensen die mij dan de stad en de omgeving willen laten zien. De eerste week zal beginnen met een introductie voor de internationale studenten en daarna begint de officiële “Welcome Week” voor alle 17.500 studenten. Als het goed is beginnen de 27e de colleges en begin september staat al het eerste uitstapje, dagje Grand Canyon, op de planning.
Ik ben heel erg benieuwd naar wat ik de komende weken mee zal gaan maken! Maar nu eerst maar eens m’n koffers pakken;-)
Liefs, Fiona

  • 16 Augustus 2012 - 14:17

    Cindy:

    We gaan je missen Fie!!
    xxxxx

  • 16 Augustus 2012 - 15:04

    Mireille:

    woow fiona, wat leuk! ik ga je volgen. heel veel plezier en succes daar!

  • 16 Augustus 2012 - 15:27

    Myrthe:

    Het wordt vast heeeeeeel leuk!

  • 16 Augustus 2012 - 15:59

    Lianne:

    Hoppa, aangemeld voor de mailingslijst - nu moet ik bijna niets kunnen missen van je avontuur. Succes & veel plezier!

  • 17 Augustus 2012 - 10:26

    Jony:

    Lieve dirne,
    Daar gaat ze dan.......helemaal naar Amerika! Stiekem ben ik heel erg jaloers op je, tegenwoordig is het makkelijker om dit soort kansen te pakken dan dat dat vroeger was. Toen wij zo oud waren als jij ging dat een stuk moeilijker of zelfs niet.
    Groot gelijk dat je dit doet, het is een kans once in a lifetime en die moet je met twee handen aangrijpen.
    Wij wensen je een hele fijne vlucht, rust goed uit, want het is een hele trip voordat je op je eindbestemming bent.
    Wij zullen je volgen via je verslagen en zijn heel benieuwd naar je belevenissen.

    Pas goed op jezelf.xxxmj

  • 19 Augustus 2012 - 18:42

    Linda:

    Kom terug!

  • 23 Augustus 2012 - 16:38

    Lotte:

    Kom maar door met dat nieuwe verslag!! ;-) xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biddinghuizen

Fiona

Hoi Allemaal! 17 Augustus 2012 vertrek ik naar Flagstaff, Arizona in de Verenigde Staten. Ik ga daar voor ruim 4 maanden naartoe om te studeren aan Northern Arizona University. Natuurlijk ben ik ook van plan tijdens mijn verblijf diverse uitstapjes te maken en veel van de omgeving te zien!

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 6839

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 14 Juli 2014

Backpacken in Zuid-Oost Azië

17 Augustus 2012 - 27 December 2012

Flagstaff, NAU

Landen bezocht: